×
Proud Mummy Logo

GOOD MOMS HAVE STICKY FLOORS DIRTY OVENS PILES OF LAUNDRY AN

August 12th, 2017
739 Views

GOOD MOMS HAVE STICKY FLOORS DIRTY OVENS PILES OF LAUNDRY AND HAPPY KIDS.

Fan Comments

Natasha C Warne
My house is always clean and tidy, just cause you have children doesn't mean you can't clean up 😳 my kids are happy and appreciate they have a nice house to show to friends and family! Must be really shit then πŸ˜‚
Victoria Jane Weaver
I hate these quotes ! My house is tidy my children respect and tidy up ! Why because you have kids you can be clean and tidy !
Laura Maude Elizabeth Hornsby
My house is clean 100% tidy with a 3year old? When both parents work & have another son. As tidy as it can be! Clean yes, tidy.... somewhat! Happy, loved, healthy children, yes! So who cares?! 😘
Lindsey Blakeston
I must be a bad parent as I don't have sticky floors or a dirty oven but I do have shit loads of washing never ending there like lol oh n kids are clean until they come out and then they come in looking homeless πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Karen Leppert
Omg I tidy up every day, can't stand dirty dishes and I do my washing every day and try and iron it daily. My house is no way near perfect but we enjoy living here xx
Natalie Quinn
Helen Quinn one for you everytime you complain about what the house looks like, a messy house is a lived in one. It's never messy anyway πŸ’™
Krystal Sneath
This quote isn't a dig at people with tidy houses. I have a tidy, clean house but all I see when I see this quote is an "It's okay" to the parents who have a shit day when the house doesn't look 100%!
Emily Jayne Egglesden
Why does your house have to be filthy for your kids to be happy, my kids tidy up after themselves and I clean having kids is no excuse !!
Dorothy Mullins
When your house is clean and tidy their are not the infections going around. So children are much healthier
Lauren Marie Roberts
That's no excuse I have 4 boys who are 1 3 4 and 7 and my house is always tidy and clean unless the kids have all there toys out I also have health issues related to diabetes and my boys are very happy and content
Catherine Alice Bhambra
Must be a bad mum then! My house and kids are clean and I couldn't ever bear a sticky floor **shudder**
Lisa-Marie Henderson
Gem Owen I must be shit then 🀣 Can't stand a messy house or sticky floors... let along piles of washing and dirty oven!
Angela Williams-Aron
I have the opposite but still have happy kids (teenagers now)
Claire Parsons
My mum never had a sticky floor, or a dirty oven(thanks to man) or piles of laundry. Bad mother!!!! πŸ˜‚ Margaret Parsons
Carolina Van den Nouweland
Oops it's meant to be a joke! Ohh lots of mum's feel offended. How pitiful 😏😠
Kaylee Sutton
Good 'moms' also have clean houses...stop using having kids as an excuse to not tidy πŸ‘Š
Katie McConnell
That's my story and I'm sticking to it πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ChaneChanelle Gallacher
Vicki Pridgeon
Catherine Aziz is that what you meant when you told my kids they have a good mom?! πŸ™ˆπŸ€£
Sandy Ocallaghan
This is ******** πŸ˜‚ just coz your a busy mum dosnt mean you can't keep a tidy home!!! πŸ˜‚
Louise Pierre
I think the person who wrote this needs an excuse for being untidy !! 😱😱
Caroline Kelly
Karen Hardy Baldwin get one of these for when ppl πŸ˜‰ visit. IfyaknowwhatImean
Selina Colborne Edwards
Alaine Edwards this is my house at the moment but at least the kids are happy, yeah right πŸ˜‚πŸ˜‚
Joanne O'Sullivan
So true. I never feel guilty for spending more time on my kids than the housework x
Jaye Kelly
Sarah Jackson there u go don't feel so Bad when the kids trash the house and you can't get things done πŸ˜‚πŸ˜†
Susan Gillway
Brenda Barrowcliffe I could put this sign with the 1 "a messy kitchen is a happy one!' lol x
Jayne Castle
I knew there was a reason I am always behind on the housework Duncan Richardson πŸ˜‚πŸ˜˜ xx
Donna Chamberlain
Very clean and tidy moms have very happy kids too
Laura Beahan
Erm no. You can still be a good mum with happy kids without being a dirty grub
Victoria Kati
Although my place is always clean and tidy. Don't need to live in a shit pit coz u got children
Mary Howcroft
Wow what a load of shit .... ma house is clean apart from my bedroom, kids bedroom gets tidied every morning! And so does ma house xx
Kerry Louise Mico
What a load of crap! I'm a good mum and my house is nothing like this! πŸ˜€
Cindy Mertens De Coninck
Oei ik ben een slechte mama ... mijn kinderen zijn wel gelukkig ma mijne was is gedaan, vloer is proper en oven ook 😱😱😱
ΔΉynn Young
Just because you have children doesn't mean you can't have a clean tidy home .I've brought 4 up and mine are happy .😈
Karen Marie Gretton
There you go Emma no need to clean our ovens 😝
Lovell Hayley
I'm shit then 🀣🀣
Lisa Mallinson
Kim Fuller thought of you when read this x
Sam Mackinder
Dave Fox I must be an awesome mum 🀣🀣
Tracey J Brown
Frankie Brown ❀️ and my house too lol xxx
Melissa Kennedy
Until they become teenagers and they are never happy!
Amanda R Hart
So do lazy mums lol
Sheena Florence May Cartin
And a moany husband!
Ruth Veale
And dog hairs!!!!
Joanne Mobbs
Wow I'm a bloody fantastic mum. πŸ˜‰ xx
Sharon Fryer
I must be an amazing mum then !! πŸ˜‚
Dadzia Dadzia
thas lazy mums
Jan Lambert
Damn right xx
Demi W-m
If this quote relates to you then your a pure tramp.
Kelly Walker-Brewer
Im not agood mum
Lesley-anne Torrens
Me xx
Shakala Bayliss
yeah bloody right!!!!
Brenda Barrowcliffe
Haha. Xxx
Rosie Grimes
Michaela im sure this is what we were talking about.
Hayley Harris
I hate sticky floors n yuck clean your oven ppl #cleanisgood
Cathy Hammond
my kids must be ecstatic living with me!
Kerry Quinn
Oh good 😊
Naomi Cullen
Joan Cullen c my house is grand πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Patricia Corr
Rubbish!
Donna Neacey Barclay
Haha Cain Barclay our kids r happy x
Julie-Anne Cousins
Jaclyn Rogers see, the mess is a good thing πŸ˜„
Amy Willis
Elaine Willis no need to mop every day Facebook says so
AmyandBrett Evans
Melanie North no more feeling guilty!
Anna Mainwaring
This is my 🏑 never all done @ the same time x
Anita Shaw
So what's my excuse then???? Ha ha ha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Suzanne McGee
Ashling Rochford we are good mums after-all πŸ˜‚πŸ˜‚
Denzil Stephens
Not true
Sarah Jackson
In my bed
Samantha Johnson
Jaqueline Swain I knew I would be a good mum πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Layla Sage
Jessica HowardHannah LewisNicola RoeMillie Frost we must be great mums
Shelley Burns
Katy Alice Whyatt see told you xxx
Kim Harris
Ashleigh Horsford Erin Wright nailed it 🀣🀣
Stacey Mc Laughlin
Crickey Mc Laughlin I must be a good mum lol 😚
Claire Robertson
Allyson Pollard Snabities my houes yesterday haha xx
Angelina Buckwell
Samm Ealey-so true😍
Helen Addison
I must be ace Allison Raeburn
Kelly Green
Joanne Holt Sophie Tolley Emily Bond πŸ˜„
Claire Elizabeth
Abbie Charlotte so my house
Nicki Betteridge
Sadie Jay Christopher 😘 xxx
Debbie Mills
Sharon Cross ❀❀ xxxx
Debbie Bartlett
Jade Swann. Paigan Swann
Natalie Corr
Milly Twine πŸ™Œ
Tracey Mills
Hannah Louise Mills xx
Nichola Atkinson
Milly Hall see
Sonia Tattersfield
Amelia-Grace Fish Jordan Hathaway x
Kim Hammond
Melissa Hammond lol xx
Dani Eccles
Natasha πŸ˜‚πŸ˜‚
Jade Williams
Della Marie Gorrell x
Sab Say
Alla Julen😜
Carmen Baetens
Shana Van Cleemput πŸ˜‰πŸ˜˜
Kerry Gibney
Kirsty Jade Gibney πŸ˜€
Leanne Delaney
Joanne Penney πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
James-melanie White
Alison Earl Nikki Wallace
Lauren Vincent
Nicola Vincent
Dawn Docherty
Angela Melia
Toni Porter
Kelly Shaw
Gemma Marie Phillipps
Helen Phillipps
Joan Lawrence
Kirsty-jane Ross
Georgia Bishop
Melissa Bishop
Ben Barbian
Alice Louise Schiller
Sam Nicoll
Calum Ramsay 😊
Jade Richards
Liz Richards 😘
Jacqui Doyle
Nicola Arcari 🀣
Ally Petrie
Keriann Petrie 😘
Lorna Ferns
Lannyy Flanagan
Noreen Kerrigan
Michelle Flynn
Kirsty Allison
Codie Allison
Sandra Louise Goldsmith
Jake Skidmore
Yvonne McCavery
Michelle Mccavery
Hayley Steele
Scott Mitchell
Kelly Mainwaring
Sheree Lewis-Jones
Jason O'Connor
Claire Moroney
David Stevenson
Xjenny Archer
Emma Hipkin
Joycelyn Hipkin
Elizabeth Rotsey
Sophie Ralph
Leanne Evans
Ruby Evans
Grace Bresnihan
Suzy Bresnihan
Sally Aydin
Luke Miles haha !!
Kelly Whitehurst
Luke Whing see x
Please comment below
Share on Facebook